Om mig

Mit billede
Faaborg, Denmark
Er 35 víntre og total ny i denne blogger-verden. Men det skal prøves af:-) Arbejder pt på at blive gravid ved hjælp af insemination, hvilket jeg håber sker her i 2015, har været i gang længe. Min blog vil komme til at handle om mange forskellige ting, men primært mit kreative gen. Men jeg vil da også komme ind på mine tanker ifm insemination, sport, mine to katte, familie, venner og så videre... Og som profilbilledet antyder, er jeg ikke i nærheden af at tjene penge som model... God læselyst til alle:-)

fredag den 20. januar 2012

Fagre nye blogger-verden, kom til mig:-)

Dette mit første indlæg på min nye blog, kommer først og fremmest til at handle om...ingenting:-)

Jeg sidder her og har fulgt et par bekendtes blogs i noget tid nu og er egentlig ret imponeret af, hvad man kan få ud af sådan en blog. Så nu har jeg prøvet at tage springet og selv få mig en. Jeg vil ikke love en hel masse om hvornår jeg kommer til at skrive et indlæg eller noget i den stil. Jeg vil FORSØGE at komme ind og skrive noget, når og hvis der er tid...men der skal også være en mening med galskaben...
Jeg vil FORSØGE at få indhold i min blog, fortælle når der er noget at fortælle...Jeg vil krydre med billeder og sjove/kedelige/skøre/dumme/søde historier om mangt og meget...

Min blog vil primært komme til at indeholde tanker og kreative indfald om kortlavning, den/de insemination(er) jeg er igennem, dyr, mennesker og sport...for der er altså kvinder der er bidt af sport, og jeg er en af dem:-) Det er vist da alligevel en lang række af hverdagens mere eller mindre interessante "ting-sager"...

God læselyst og velkommen til:-)

1 kommentar:

  1. Hejsa :-) tillykke emd bloggen, den vil jeg glæde mig til at holde øje med :-) knus

    SvarSlet