Om mig

Mit billede
Faaborg, Denmark
Er 35 víntre og total ny i denne blogger-verden. Men det skal prøves af:-) Arbejder pt på at blive gravid ved hjælp af insemination, hvilket jeg håber sker her i 2015, har været i gang længe. Min blog vil komme til at handle om mange forskellige ting, men primært mit kreative gen. Men jeg vil da også komme ind på mine tanker ifm insemination, sport, mine to katte, familie, venner og så videre... Og som profilbilledet antyder, er jeg ikke i nærheden af at tjene penge som model... God læselyst til alle:-)

onsdag den 1. februar 2012

om at have travlt og være arbejdsløs...

Så kom 1. februar 2012 og dagen hvor jeg for første gang i mit 32 år korte liv, er arbejdsløs. Tja der er jo endnu ikke så meget at sige til det. Har skullet melde mig ledig på jobnet.dk og hos a-kassen. Det var ærlig talt ikke særlig nemt...På jobnet mente jeg at have en profil, men kunne ikke huske hverken brugernavn eller password, så jeg måtte oprette en ny...A-kassen er sgu et kapitel for sig. Det var egentlig nemt nok, men måtte da lige ringe ind og snakke med en, for at være sikker på at der ikke var nogen fejl...det er så trælst at lave fejl i sådan et system...Ham jeg fik fat i, var da absolut ikke særlig serviceminded. Det irriterer mig, men fik da nogenlunde svar på det jeg skulle vide...Så håber jeg bare at det er rigtigt.

Jeg holdt ferie i sidste uge og for dælen jeg synes godt nok at jeg havde noget at se til. Jeg skulle lige rundt til nogle kolleger og sige farvel, det var lige før jeg fik "græ' i mine øjne", det kom lige pludselig ret tæt på. På den lange bane, er det nok mig der ender med at blive rigtig glad for det. Jeg var ikke specielt glad for mit job til sidst. Der var alt for meget fnidder-fnadder og folk kunne ikke finde ud af at stå fast på deres meninger...Det er jo slet ikke mig, hvis man har en mening, må man komme med den og har man aftalt at støtte hinanden, gør man det sgu!
I fredags skulle jeg lave en reception, det var virkelig hyggeligt og jeg fik kun ros for maden, så det var skønt...Jeg måtte have hjælp fra en god kollega til kagen. Jeg skulle lave en chokoladekage, hvor der skulle noget creme af hvid chokolade på toppen og det der creme, var jeg bestemt ikke glad for, da min prøve herhjemme gik helt i fisk, det blev grynet og skilte, men det endte med at blive ret godt...Tog lidt billeder så I kan se det...

Her er det kagen, som den endte med at se ud.
.

3 slags tapas med rygeostcreme og radiser. Laks med røræg/spinat. Chorizopølse med oliven.

Små vandbakkelser med tunfyld.

Forskellige grønsager, guacamole, tomatsalsa, tzatziki, grissini, små frikadeller og små butterdejssnegle med skinke og nogle med grøn pesto. Alt hjemmelavet:-)

Kagen igen samt frisk frugt, ananas, melon og kiwi.
Hvis I undrer jer over at kagen ser klæg ud, er det meningen, det er sådan en konfekt-agtig kage.

Jeg synes selv det blev rigtig godt og er tilfreds og med alle de positive tilkendegivelser jeg fik, var de også rigtig tilfredse:-) Så er det alt arbejdet værd:-)

Nu skal jeg til at lave kort igen. Jeg har flere bestillinger på både bryllupstelegrammer, konfirmationstelegrammer og barnedåbskort:-) Jeg har været ude og købe lidt ind til det, så der er ingen undskyldning mere...Der skal nok komme billeder når jeg har fået lavet noget:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar