Om mig

Mit billede
Faaborg, Denmark
Er 35 víntre og total ny i denne blogger-verden. Men det skal prøves af:-) Arbejder pt på at blive gravid ved hjælp af insemination, hvilket jeg håber sker her i 2015, har været i gang længe. Min blog vil komme til at handle om mange forskellige ting, men primært mit kreative gen. Men jeg vil da også komme ind på mine tanker ifm insemination, sport, mine to katte, familie, venner og så videre... Og som profilbilledet antyder, er jeg ikke i nærheden af at tjene penge som model... God læselyst til alle:-)

mandag den 31. august 2015

Det er ikke nemt.....

Sikke dog et arbejde med at få det her til at se nogenlunde ud...Jeg er perfektionist og derfor kommer bloggen her nok til at ændre udseende 100 gange indtil jeg er tilfreds.
Jeg leger lidt med billeder, farver og skrifttyper...en ting er sikkert...det skal ikke være ensformigt og kedeligt at læse med her...

Skulle lige prøve at uploade et billede...når jeg har uploadet et billede til baggrunden på bloggen er det blevet KÆMPE stort...som i MEGA stort...men nu virker det åbenbart...nå men jeg arbejder videre...
Billedet her er en orkidé (SURPRISE!!!) Det fantastiske ved netop denne orkidé er, at den ikke har blomstret i flere år...og nu pludselig blomstrer den...JAAAA :-) Det er skønt, så ved man da at man ikke har taget livet helt af den...

Nå men dagens indlæg bliver ikke så langt...det varer ikke længe, så er der håndbold i fjerneren; GOG mod Team Tvis Holstebro...det bliver en interessant kamp...og så er US Open i tennis jo startet i dag...så de kommende dage kommer sikkert til at indeholde en del sport....OG OG OG så skal man da ikke glemme at OB i går vandt 1-0 over FCK!!! Jaa jaa jaa....der er nogle hold der er lidt sjovere at slå end andre...det er FCK og Brøndby...så glemmer man meget hurtigt at ens hold tabte 5-1 i sidste spillerunde.... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar